1/12

24 dagar kvar till julafton och 80 dagar kvar till BF :) våran längtan är obeskrivlig! Peter kommer bli den bästa pappan, jag ser hur mycket han älskar Birger redan! <3 

Imorgon ska vi åka till sos kärringen och skriva på faderskapspapper. Den där jävla kärringen måste ju hata karlar! Hon skulle få mig att ha ensamvårdnad för Birger mm jävla as alltså, sen sa syrran att hon hade det där aset oxå hon var likadan mot dom. Kan ju säga att är det hon vi har imorgon så kommer Peter inte vara trevlig mot henne för han är jävligt förbannand på henne av allt det hon vräkte ur sig till mig.

Vi blev bjuden på nybakat hos syrran på lörda för att hon och Jonas skulle stor baka en massa gotta! så det är klart man inte tackar nej :P  


Postat av: valeria- Mamma till Williot

Det finns bara 1 människa man kan skriva det hos i härnösand och hon är en aning knas! ;)

2011-12-01 ~ 22:18:51
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha ja men då är det ju henne vi ska till nu! :P

2011-12-02 ~ 14:13:47
Postat av: Anonym

Skriver ni faderskapspapper innan Birger är född? Nu hänger jag inte med?

2011-12-19 ~ 21:50:56
Postat av: Malin

Japp vi gör en förberedelse så då behöver hon bara skriva under när Birger är född för Peter har redan skrivit på.

2011-12-20 ~ 12:34:45
URL: http://shedevilracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: