Tragiskt

Har hittat en blogg som verkligen grep tag i mig, tycker verkligen det är så hemsk och tragiskt som har hänt henne och deras son! 
http://chilisnackan.blogg.se/babymom/category/om-jocke-3.html




Det är verkligen min värsta madröm om det skulle hända min älskade Peppe något, jag skulle försöka vara stark men jag vet ju hur det blev när han åkte in i sjukhuset, jag blev helt förstörd tänkte på just dom tankarna "vad skulle jag ta mig till om Peppe inte fanns i mitt liv? Han får inte lämna mig nu när han ska bli Pappa, som han har längtat så otroligt till, och jag gjorde det verkligt för honom och även för mig" jag vet att man inte får tänka så men jag är en tänkare och jag kan inte rå för det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: