Mat på hemsön

Idag skulle vi åka och käka middag hos svärmora på hemsön :) vi fick enschiladas super gott var det, synd bara att jag mådde så jäkla illa så jag kunde bara äta lite men jag fick iaf behålla det så det var ju bra! :) jag blev så bebis sugen så jag snodde Nea ett tag och gonade på henne men hon var mest intresserad av Eros :P sen gav jag älskling Nea och när han satt där och höll i henne så såg jag verkligen hur han tyckte om att hålla och han pussade på henne, det var så fint det jag såg att jag höll på att börja grina. lite över känslig men det var så fint. Jag tänkte hur det kommer att bli när våran lilla bebis kommer. Jag tror att jag kommer börja grina när jag får se älskling hålla sitt barn för första gången.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: