Magbilder


Vecka 7 eller 8 kom inte ihåg när jag knäppte kortet :P


Vecka 11 (10+2)

Det börjar ju synas nu iaf :) Både Brorsan och Syrran tycker det syns att magen har blivit större så det var super kul att dom såg det :) Älskling han ser ingenting han :P


Måste bara säga att jag kan verkligen inte hitta en sån fin man som Peter, han är min finaste! Han är så glad över att bli Pappa jag vet att han är solt även fast han inte säger det :) Han bryr sig verkligen! Peter kommer bli sån fin pappa :) men det är han ju redan ;D


Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Haha den där mansfenomen känner jag igen! ;) Daniel såg inget ens i vecka 40 på mig ;) Men då magen försvann märkte han de ;)

2011-08-02 ~ 21:20:19
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Sara

Ärtan pärtan :-) så mysigt med stor-mage! Fasen de bästa som finns!

2011-08-02 ~ 21:57:11
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara ja men det är så konstigt jag fattar inte än att jag ska bli mamma jag vet bara om att jag ska bli mammma. men man växer väl mer in i det när magen kommer mer och mer :)



Valeria Haha ja det måste ju vara det :P men då vet jag att det inte bara är Peter som har "problem" med att se haha :P

2011-08-02 ~ 22:24:05
Postat av: Sanna

Lill kulan :D

2011-08-05 ~ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: