8/8

Ihelgen har jag och gubben varit och tjuv kikar på baby grejer :) så mysigt. sen så var vi och köpte golv till lgh så nu blir den äntligen klar :) få se om Peppe ska sälja den eller hur han ska göra som. det visar sig med tiden :P
på lördag kväll käkade vi tacos med Angelica Jerry och mamma och Pappa :) det var trevligt!

Älskling tävlade igår och det gick väl inte som han hade tänkt han kom på plats nr 12 av 53st tror ja men det var hård konkurans, men tyckte han gjorde det bra iaf. jag känner mig lite som hans personliga tränare ibland för jag ge han alltid råd och vad han kan göra bättre och det roliga är att han lyssnar på mig så han säger det att de går bättre då för honom :) så det är skoj.

Nu ska vi åka till Johanna och Oskar som har skaffat sig en iller ska bli kul att få träffa honom. han är ju så förbannat söt :D


Postat av: johanna lillsyster

han gick på lådan för första gången när ni hade åkt :D nu är han lite trötter

2011-08-08 ~ 21:42:20
Postat av: Peter

*host Plats nr12 var det =) puss

2011-08-08 ~ 23:27:01
Postat av: Malin

Johanna vad duktig han är! :) han kommer bli en fin iller :D



Älskling förlåt :P ska ändra på det ;) puss

2011-08-09 ~ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: