4/8

Pusta ut lite nu har jag gjort 2 prov denna vecka och godkänd =D känns så otroligt skönt!! har 1 prov nästa vecka oxå, sen har jag ADR = får köra farligt gods =) 

Måste hylla Peter för nu har han äntligen tagit fingrarna ur och ta bort vissa saker! tog sitt lilla tag men nu är det gjort. men hur kul är det ha sånt kvar för en annan men Peter han brydde sig väl inte om dom men det var ju jag som tar illa upp. tror inte någon annan brud vill ha sånt kvar häller. blir bara så förbannat jävla upprörd så oj oj.. men varför har man kvar något sådant den frågan ställer jag mig och jag kan inte komma på en bra orsak. jag har tagit bort allt som jag hade med mitt X förlovningsringarna bilder och ja allt. lärde mig en sak av exet och det är ett nytt kapitel nu. och det stämde mycket bra när det tar slut med någon så börjar man om med exakt allt med den nya personen man vill dela sitt liv med.   

OCH JA vi har ett sånt förhållande som alla andra har vi är inte mer speciell än någon annan! Jag är lycklig med Peter. men alla har ju ups and downs you know! :P

http://www.youtube.com/watch?v=MLeIyy2ipps&feature=relmfu
 


Postat av: Mallan

Håller med, men det är svårt när man flyttar IN till en kille, för oftast är det ju exet som valt ALLT i hemmet, tapeter osv osv. då måste man nog flytta till ett helt nytt ställe eller tapetsera om hela läggan. men han kanske inte kommit över henne än, eftersom han ville ha tillbaka förlovningsringen också.. låter skumt

2011-08-06 ~ 10:30:57
Postat av: Malin

jag vet hur det ligger till och det är de viktigaste :) Han är ärlig :)

2011-08-06 ~ 11:33:54
Postat av: Sara

Låter skumt? Du kanske inte vet hur mkt förlovningsringar kostar? Och du kanske inte vet att man kan panta dem och göra bättre saker för pengarna!! Herregud! Kram på dig Malin!

2011-08-06 ~ 22:30:20
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Mallan

Förlovningsringar kostar en hel del ja, men jag har inte varit förlovad själv så jag vet inte exakt hur mycket tyvärr! men varför vill man panta dom? det är ju ändå ett minne. Och tar man tillbaka saker man gett bort, de var det jag menade. Inget illa. Kram själv!

2011-08-07 ~ 00:31:24
Postat av: Malin

inlägget handlade om några bilder som jag tycker var opassande. och jag skiter i vilka tapeter det är i lgh, vi kommer inte bo kvar där ändå så länge till nu när vi väntar barn. Peter han älskar mig och det är de som betyder något :) sen så vet jag varför han ville ta tillbaka ringen men det hör inte hit. sen så tycker jag det låter som om du försöker vända mig mot peter och tro att han inte glömt exet. men det vet jag han gjort :)

2011-08-07 ~ 20:04:10
Postat av: Mallan

Det var inte alls det jag menade.

2011-08-08 ~ 12:34:01
Postat av: Malin

Okej ett stort missförstånd allting :)

2011-08-08 ~ 14:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: