28/8

Igår var jag på bytardag och köpte dom första bebis kläderna <3 det är verkligen det roligaste jag köpt någon gång, jag har aldrig känt mig så exalterad och glad för att få köpa kläder förut! :) Jag fattar inte häller riktigt att jag ska bli mamma, men det är nog vanligt. Jag har hört att det är vanligt att man inte förstår för en efter förlossningen att man fattar att det är sitt barn och att man är mamma! Iaf efter bytardagen så åkte jag hem med älskling och väntade på att Tess skulle komma, vi hade tänkt att åka till erikshjälpen i Timrå men Jordis tyckte att vi skulle gå på marknaden först så vi alla gick dit och kollade som vanligt är det slöseri på tid. Vi gick till subway och käkade innan jag och Tess skulle åka vidare. Men då lyckades Jordis övertala Peppe att dom skulle med till Timrå och sen åka till birsta. Måste säga att jag tyckte erikshjälpen vad värdelöst tyckte inte det var något hitt att åka dit. Så jag kommer inte åka dit någon mer gång. Vidare till birsta, började med Ikea och köpte lite små grejer. grabbarna dom flydde till biltema :P sen gick jag och Tess till H&M fick lov att köpa mig en ny BH IGEN! lite tråkigt att köpa det när man vet att man inte kommer att använda dom när brösten krymt igen :P haha. Vi möttes utanför H&M och då såg jag gubben hade köp något och fick lov att skynda mig kolla vad det var och han hade köpt en liten leksak till bebis! ååh man blev så glad att han köpte det på eget bevåg :) Sen åkte vi till barnenshus och kollade på barnvagn igen och då hittade jag och gubben Emmaljunga Cerox den var helt perfekt! hög var den och bra stötdämpare en sån skulle jag absolut tänka mig! och mycket snygg! :)




Postat av: Sara

En cerox har vi:) supernöjd med den! :)

2011-08-28 ~ 13:53:59
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, om det är mer djupgående och fel massage av nedre delen av ryggen, men det är först i tredje trimestern som det då är risk för sammandragningar. Den massagen vi gör på varandra är ju bara ytlig och mer smekningar bara. Så det är ingen fara :P du får säga åt Peppe och massera dig med ju :)

2011-08-28 ~ 13:59:00
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: