2/8

Magen har blivit större tänkte jag skulle lägga upp bilder så fort jag har tid :P snart ska jag och gubben iväg på middag till Tina o Nea :) ska bli gott med mat känner jag nu :)

Imorgon är det prov som vanligt. får man se hur det går. men ska bli skönt att få det gjort!

Jag och älskling sitter redan och "planerar" diskuterar inför nästa sommar vilka tävlingar man ska ställa upp i, och hur vi ska göra med lilla bebis. men det löser sig alltid jag tänker iaf inte bli den mamman som slutar och leva bara för att man har barn. aldrig!! jag ska göra allt jag gjort innan (kanske inte allt) men man får bara planera lite bätte! aja nu ska jag gå och skynda på gubben för han är nere i garaget!

åååh snart måste vi flytta in till lägenheten, känns som man kommer bli låst igen :( men man bli van..


Postat av: Sara

Du vet väl att vi alltid ställer upp?!=) Hos oss finns det alltid hjärterum! Kommer bli så bra så! Kramar!!

2011-08-02 ~ 21:55:16
URL: http://sawja.blogg.se/
Postat av: Malin

Det värmer verkligen Sara! :D ni är för underbara ni ska veta att vi ställer upp oxå! :) Kramar!

2011-08-02 ~ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: