21/8

Idag har man städat hela lägenheten, fint det blev! och luktar gott. Såg att syrran skulle baka bullar på fb så det är klart man åkte dit och fick sig ny bakta bullar så gott, oxå skickade syrran med en bullpåse, hon är för gullig!

Jag längtar så mycket tills man får träffa sitt älskade hjärta igår så låg Pappa Peppe och pratade med lillfisen så gulligt Peppe är. Det är bara 5v kvar så ska vi på RUL :D jag är så nyfiken på könet så jag kommer inte kunna hålla mig ifrån att fråga vad det är! :) jag har fått bäddsätt av syster och kläder, ska även få köpa hopp gungan och en och en sån här gungsäng kom inte ihåg vad den heter, men iaf så är det Nalle Puh och hans vänner på den :)



Ska beställa sånna här tänkte jag :) så söta

Idag går jag in i vecka 14! 13 + 0 :) tycker magen har blivit lite större!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: