18/8


Ska försöka uppdatera med denna istället :) då ser man hur mycket bebis växer.


Inatt vid 3 fick jag köra in älskling på akuten för han kräktes varje 15 min och hade super ont i magen! gubben har ju börjat med en ny medicin så vi trodde det kunde vara biverkningar på den, men han har ändå blivit tilldelad den medicinen på sjukan även fast dom inte vet var det är för fel på gubben. tycker jag är lite dåligt. men iaf så blev gubben kvar på sjukhuset och har dropp. Imorgon ska dom gå ner med kamera i magen på honom, jag hoppas det inte tar sån jävla tid för dom är ju inte direkt snabb på sjukan tycker det är under all kritik. jag hoppas han kommer hem imorgon för jag vet hur tråkit han tycker det är.


Så pigg var han iaf när jag träffade honom han är så vacker! <3

Men han tycker det var skönt att jag kom och han ville inte att jag skulle lämna honom det kan jag förstå. Jag saknar honom redan blir tomt utan honom inatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: